Reklamace zboží

Máte následující dvě možnosti, jak řešit reklamaci:

 

1) Reklamace přepravní společností

  • Zboží nám můžete poslat jakoukoliv přepravní společností.
  • Reklamace probíhá v zákonné lhůtě 30 dní ode dne převzetí do našich rukou.

Jak postupovat?

  1. Vytiskněte si TENTO formulář.
  2. Informace ohledně reklamace zašlete také na email - info@firemnikrabicky.cz
  3. Zboží pečlivě zabalte včetně veškerého příslušenství, nejlépe do původního balení. Při poškození zboží přepravcem odpovídáte za jeho stav.
  4. Vložte reklamační formulář (viz. výše) společně se reklamovaným zbožím do krabice.
  5. Balík zašlete na adresu: Ellinterier s.r.o. Kpt. Jasioka 1380/29a, Prostřední Suchá, 735 64 Havířov - Pozor! Nezasílat na na výdejní místa ani jinou adresu!

Vyřízenou reklamaci odešleme zpět na vámi vybrané místo a dopravu platíme my.

 

2) Reklamace na výdejním místě

  • Reklamaci můžete vyřídit osobně v naší provozovně v Havířově: Kpt. Jasioka 1380/29a 735 64 Havířov - Prostřední Suchá

Jak postupovat?

  1. Připravte si doklad (fakturu) o zakoupení výrobku nebo číslo objednávky.
  2. Zboží odneste na naší provozovnu (sklad) v Havířově na adrese: Kpt. Jasioka 1380/29a 735 64 Havířov - Prostřední Suchá

Vyřízenou reklamaci odešleme zpět na vámi vybrané místo a dopravu platíme my.

Grafický návrh vytvořil a na Shoptet implementoval Tomáš Hlad & Shoptetak.cz.

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení